Saturday 21 January 2012

:)

awak , hari ni kan saya ingat dekat awak lagi lah . saya sibuk busykan diri saya dengan assignment yang bertimbun untuk lupakan awak sekejap . hhhee, sekejap je lah tapi ! bila malam malam sebelum tido , saya akan ingat kata-kata awak yang saya jadi yang terakhir buat awak :) awak nak tau tak ? alaa , macam mane awak nak tau kalau saya dah removed awak kan ? dulu saya selalu cakap , kalau kita berpisah . saya harap satu hari nanti awak akan bahagia bila dah ade pengganti saya . tiap tiap hari saya cakap macam tu . dan saya tak sangka , kata-kata saya tu jadi satu doa :) ade orang bagitau saye awak dah jumpa pengganti saya :) jantung saya berdebar-debar , tangan saya menggigil nak menaip sekarang ni . tapi saya ihklaskan hati dan cuba senyum sebab saya dah pernah cakap , saya akan bahagia cukup dengan lihat awak bahagia walaupun bukan dengan saya . dan awak dah buktikan tu . tiap hari saya tak pernah lupa nak bukak page awak , cukup dengan tengok gamba awak dah boleh hilangkan rase rindu ni sekejap :) even tak dapat tau ape yang awak post dekat wall awak . yelaa , gambar awak semua saya dah padam , gambar-gambar kita semua nye lah . naseb baek  ade copy dekat pendrive dan ade album gambar-gambar kita :) hhee . sebelum tido , selak sekejap gambar-gambar tu dan ketawa sendiri . alahayy , baru saya tau rase sakitnya pendam rindu yang kita sendiri tak berani nak luahkan . kadang-kadang kan , bila nak tido , saya layan lagu sesedih sekejap sambil menanges . whoaaa :( gembengnya , teringat plak kata-kata awak yang awak akan kesat air mata saya bila saya nanges . wehh , awak tipu ehh ! tiap-tiap hari sebelum tido , saya nanges awak tak lapkan pon air mata saya ! saya nak ucap terima kaseh dekat adek angkat saya sebab bagitau semuanya pasal perkembangan awak . dia cakap , akak jangan nanges ehh . saya cakap lah , takde sape nampak kalau saya nanges . dia cakap , ALLAH nampak akak nanges :) hhee malu saya tau tak . awak , even kita tak macam dulu lagi , saya doakan awak bahagia dengan dia :') saya ikhlaskan hati saya lepaskan awak . alhamdulillah , awak mampu hidup tanpa saya . awak jangan risau , saya akan ingat janji saya pada awak yang awak akan jadi terakhir untuk saya . Insyaallah :) ehh , dah panjang sangat lah saya tulis . hhee , semoga awak bahagia dengan orang yang mampu jage awak lebih baek dari saya Mohd Izwan bin Ahamd :) May ALLAH bless you .
 ·  · Kongsi. (ak copypaste je)


by-ekin pott pett

1 comment: