Sunday 1 January 2012

NEW YEAR GIVEAWAY BY NABILAMARS AND CIK ERYN

Assalamualaikum dan hello rakan sekalian
korang sihat > aku harap korang sihat-sihat ja .hari ini masuk hari kedua for tahun baru .sebenarnya aku telah ditag oleh Kipas Susah Mati .so aku pon dengan hati yang murni lagi cun ni *hati aku memang murni  hahaha ttarik dengan present yang disediakan .so korang jomlah join ..tapi sebelum tu tgok banner dye dlu..cunnn :D

                                                   CUN KAN *

so camne?betulkan apa aku cakap :D cun gila kan * kes nak membodek :)


ini syaratnya pulak

- Warganegara malaysia .
- Follow blog nabilamars dan cik eryn .*WAJIB*
- Likes fanpages nabilamars .
- Buat satu entry tentang giveaway ni yg bertajuk
"NEW YEAR GIVEAWAY BY CIK ERYN AND NABILAMARS"
-Dalam entry tu, lekatkan banner yg comot kat atas tu dan linkkan ke blog Eryn/NabilaMars .
- Tag sekurang-kurangnya 2 org . Pasti kan mereka tahu.
- Dah siap buat entry,copy url entry tu dan pastekan di ruang komen Eryn/NabilaMars.
- Pastikan semua syarat di buat dengan sempurnaa .



nota kaki : senangkann .jomlah join ! 

mira nak jatuhkan hukuman kat (tag)

 




apa-apa hal sila layari laman web Nabila Mars dan Big Girls Dont Cry

3 comments:

  1. Hye , Kite dri ga yg sme . Kite dtg nk singgah blog awk yg cumel ni .

    P/s : Tgah bosan .

    http://kesahhyayadengansidia.blogspot.com/2012/01/new-year-giveway-by-cik-eryn-and.html

    ReplyDelete
  2. harap awk dpt follow/like sponser kami..
    sbb itu antara syarat2 wajib giveaway kami..tq.. =)

    ReplyDelete